About Me

My photo
Sedang menyambung pengajiannya kepada peringkat ijazah.

Feb 11, 2010

Assalamualaikum & welcome to my new blog!

Blog ini merupakan blog kedua yang saya kendalikan. Blog pertama saya berkisar tentang kehidupan. Di situ, saya banyak menceritakan karenah dan cabaran dalam menempuhi kehidupan di luar sana. Manakala, blog ini lebih berkisar tentang perjalanan kehidupan saya. Saya ni memang suka bercerita tentang kehidupan kerana kehidupan itu diibaratkan seperti satu lukisan. Kalau cantik, cantiklah lukisannya. Kalau hodoh, hodohlah lukisannya. Tajuk blog itu sendiri 'My Blog, My Life, My Story' telah menunjukkan blog ini tidak lain dan tidak bukan ingin menceritakan dan berkongsi kepada anda semua terutamanya kawan-kawan saya tentang kehidupan yang saya telah lalui. Harap terhibur dan saya akan cuba menyajikan yang terbaik buat anda semua, Insya-allah.

2 comments:

  1. Asalam Isa..
    Aiceh..
    Stylo giler ayat ko..
    jgan lupe follow ak k..
    Smga dgn ttbuhnya blog msg2, iktn ukhwah antra kita akn trjln..
    :D

    ReplyDelete
  2. insya-allah...lagipun ak nak buktikan ak boleh wat blog..ingat x masa kat skola tu..x reti lagi benda2 camni..ha2

    ReplyDelete